:( gnäll.

Jag mår så illa. Har inte ätit ordenkligt sen förra onsdagen. Har i alla fall fått i mig vätska. Har druckit vatten som en galning typ.

Jag och Oscar måste tvätta också.. vi har en hel hög som väntar på oss. :/ Orkar inte. Allt skulle vara så mycket enklare om vi hade en egen maskin och tumlare. Blä för att springa ner och ut och sen in i huset bredvid.

För övrigt idag så känner jag mig helt matt och irreterad. Lite småsur, som en sur gammal tant. Stackars Oscar.

Allt är oändligt jobbigt.

Ska slå in julklappar snart. Var ju och handlade igår. Nu har jag bara tre personer kvar! :'D Jopp.

Nej, har väl lite att göra.. Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw

2007-12-19 @ 17:33:24
Postat av: kusin

hihi vet hur du känner dig

2007-12-22 @ 17:50:51
URL: http://babyalex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0