Förkylningsastma

Idag var jag på jobbet igen! Det var rätt skönt att vara tillbaka men det kändes kanske lite som att det var lite tidigt. Kanske skulle stannat hemma en eller två dagar till. Men men..
Jag gick in och bad en läkare lyssna på mina lungor eftersom de inte lät bra sist jag var hos doktorn.. men hon tyckte de lät bra ändå. Och blodtrycket också. Det var ju bra!
Men hon frågade ändå lite om hur det var med min andning och jag berättade lite.. och hon tyckte att jag skulle få ett recept på astmamedicin ändå. Mycket eftersom jag har astma i familjen.. eller har haft.. jag vet inte. :PJag kan i alla fall ha den vid behov och..
Det är bara fel på mig. Tur att det inte är några värre fel.. haha. (jag vet vad ni tänker nu, haha)

O har snaggat sig idag. :(

Annars har det väl inte varit så mycket. En riktig tv-kväll med Unga Mödrar, Sjukhuset, So You Think You Can Dance och Grey's Anatomy. Haha, mycket tv!

O har varit och tränat.. första träningen på en evighet och han ska spela match på lördag. Nu sitter han och kollar på fotboll.

"Och jag känner mig bara så jävla tom ibland...." - Lasse Lindh.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sällan vi kollar på samma program

2008-04-03 @ 07:41:09
URL: http://fiddelifia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0