God förmiddag

Bloggar på jobbtid igen! Ajjabajja mig!

För en gångs skull denna vecka så är det rätt lugnt! Skönt! Fast det är väl kanske lugnet före stormen... för snart kommer tio rusningen.
45 000 patienter är inte illa. Alla kommer ju inte tio, såklart. Men så många inskrivna på vårdcentralen har vi. Fatta många!
Gud vad ni tycker det är intressant va? ;P

Igår var jag ute och sprang igen. Duktig jag är! Hoppas jag fortsätter vara duktig.. att mitt träningssinne håller i sig. Märkte igår att jag fick ont i/över hjärtat när jag sprang. Sjukt ont gjorde det så var tvungen att gå ett tag. Det är väl bara för att jag är otränad säkert.. haha.. :P

Bye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0