Helgen

image123Jag och O har haft en relativt datafri helg så har därför inte bloggat något. (Med relativt menar jag att vi loggade in en stund för att se vilka filmer som gick på sf)
I lördags gjorde vi inte alltför mycket faktiskt. Vi lagade lite mat och latade oss..
I söndags åkte vi in till stan och kollade lite affärer och sen gick vi på bio. Superhero movie. Det var nog en av dom sämsta filmerna jag någonsin sett faktiskt. Rekomenderar den icke. Nästa film jag vill se är.. va sjutton heter den nu.. äh, den är med Heigl.. Hon ifrån Greys Anatomy. Haha.. :)
När vi gick hem gick vi förbi en videoaffär, eller en sån videouthyrningbutik kanske det heter.. iaf, de sålde ut begagnade filmer. Vissa nya och vissa gamla. 10 strycken för 389:-. Jag och O tyckte det var överenskomligt och köpte tio nya filmer. Nu har vi lite att göra några helger framöver... haha ;)

Helgen var jättemysig. Önskar det vore så lite oftare.. ;P Tråkigt bara att han nu åkt till Helsingborg för att jobba hela veckan. = en evighet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0