I brist på annat att göra.

Hittade för längesen en låååång lista på allt sånt där onödigt som jag tycker är så kul att svara på men som ingen någonsin orkar läsa igenom helt.
Trots det tänker jag göra hela listan. Läs om ni vill. ;)

  • Vilken svordom använder du mest? Fan, satan och jävlar.
  • Äger du en iPod? Näe.
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Hm, 06.15 (gå upp) och 07.00 (gå till bussen)
  • Hur många resväskor äger du? Hm, om det menas med såna i hårdplast så, ingen.
  • Använder du flip-flops? Jo, på sommaren. Fast bara när jag inte ska gå långt.
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Netto, tyvärr! När vi får skjuts till Kungälv så blir det Willys. :)
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag tar hellre bilden. Om jag ska vara med på bilden så vill jag att någon annan också är med och då ska den andra ta kortet. :P haha
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Jag och O såg på Borat i söndags.
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med O. Eller familjen. Svårt val.. hahaha
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hm, om det är flera miljoner så skulle jag helt klart ta en heldag, första dagen och bara köpa allt jag önskar mig. Sen köpa bil!
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Jag kan ju citera mig själv efter frågor på varför jag slutade brottas. "jag var för lat." (men det var skada i ryggen också och för att vännerna slutade).
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen cd-spelare..^^
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Hm, Coldplay kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat tror jag. Likaså Håkan Hellström.
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Hm, inte vad jag minns. :S Och jag berätta såklart inte det i så fall!
  • Vad åt du till middag senast? Revbensspjäll och ugnsbakad potatis.
  • Använder du huvtröjor? Ja?
  • Kan du vissla? Jag kunde när jag var liten, innan jag tappade tänderna. Men njae, inte så bra nu.
  • Vem var den senaste som ringde dig? Pappa.
  • Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Någon som går högt upp, snabbt och som får en att känna sig helt i trans från g-kraften. Haha
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det gör de säkert.
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 031
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Ja! Gör fortfarande.
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Vad är det för fråga? Jag har inte en aning!
  • Hur många syskon har du? 6 småsyskon. Två systrar, (en i himlen) och fyra bröder.
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Kanske, jag vet inte. Jag är blyg inför alla...
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Coyote Ugly. Finns det någon snyggare kille än Adam Garcia i den filmen?
  • Äger du några band t-shirts? Hm, ett linne från Lasse Lindh.
  • När flög du senast? Sommaren 2006 till Bulgarien.
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 st.
  • Läser du för skojs skull? Äger knappt några böcker. Skulle nog läsa annars.
  • Pratar du några andra språk? Engelska och väldigt lite tyska och spanska.
  • Diskar du din egen disk? Jag bokstavligen talat hatar att diska, men är illa tvungen ibland. Men O är rätt bra på att göra det, när man säger åt honom. :)
  • Har du gråtit offentligt? Ja.
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär dator.
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, det är kul att lära sig nytt.
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatueringar är fint! Har en dröm som jag aldrig kommer genomföra, vad jag tror.
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nja, jag tycker det är fint när killen vill bjuda. Det är lite romantiskt.
  • Kan du kasta macka? Ja?
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
  • Vad har du med dig in på bion? Ett trevligt sällskap och kanske popcorn eller lite smågodis.
  • Vem var din favoritlärare och varför? Gabriella i tvåan. För hon var alltid så snäll. Och hon var med när Mia gick bort och var ett stort stöd för mig.
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Hm, inte vad jag vet..
  • Vad har du för väder? Blå himmel men grått och mörkt på nåt sätt.
  • Har du en favoritblogg? Ja, har några jag läser varje dag.
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Jadu, det var kanske svenska eller servering.
  • Gillar du att flyga? Ja, det är mysigt..
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksamhet och ärlighet.
  • När sov du senast på golvet? Haha, jag har inte en aning. Kanske någon gång när man var liten och protesterade mot mammas ordinationer.
  • Vilken är din favorit drink? Orgasm är god och Rosa panthern.
  • Vilken är din mammas hemstad? Imatra, Parikkala. Eller hur sjutton det stavas.
  • Din pappas hemstad? Hallsberg, Åsbro.
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 7.
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Näe.
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, jag hamnade i trubbel för att jag pratade för lite på lektionerna. 
  • Vilken är din favoritfrukt? Päron, banan och mango. Jag vet, det var flera.
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, inte direkt.
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21.
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Just stavning har jag alltid varit petig med men det där med grammatik är inte min starka sida.. :P (Därav säger inte jag att jag aldrig stavar fel, för det vet jag att jag gör ibland.)
  • Tror du på liv på andra planeter? Jag tror inte på "ailiens" men tror det finns någonting som lever där ute. Alltså små, små, små, små microvarelser.
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? O
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Man har ju lärt sig att det är en man.
  • Vad var det senaste du åt? Müsli.
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det motsatta tror jag. Eller, mina närmaste vänner är ju tjejer, förutom O. Men i början är det enklare att komma överens med killar.
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Har fått höra att jag är döpt efter en popstjärna på 80-talet som hette just Sandra.
  • Gillar du senap? Ja, mild.
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? När allt känns svårt så blir det nog mest negativt, tyvärr.
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Fick jag chansen, så ja!!
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Väldigt svår fråga!
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nope.
  • Tycker du om att krama folk? Nje, jag är ingen krammänniska. Kramar bara de närmaste. Eller vid hälsningar och hejdå, ibland.
  • Skulle du säga att du är trendig? Haha, nej.
  • Äger du en digitalkamera? Ja.
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Sara Michelle Gellar och Sandra Bullock. Men kan inte påstå att jag själv tycker jag är lik någon av dom!
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, lite.
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Har aldrig gråtit. Bara blivit förbannad.
  • Vad är du allergisk mot? Nickel och laktos i stora mängder.
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, inte direkt.
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Tror mamma nämnt Kim en gång eller Christian.

Oj, det var vääääldigt många frågor. Har du läst allt? Har du gjort det och alltså ägnat minst två-tre hela minuter åt det så kan du ju lämna en kommentar också. Var det något som du tyckte lät konstigt eller roligt eller någt annat? Kul att veta. :) Puss & Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Moster Sari

Det var kul att läsa...nu ska jag kopiera den o lägga den på våran jobb blogg...
;O)

POSS POSS hoppas att vi ses snaaaaart !!!!!!

2008-04-16 @ 21:29:28
Postat av: Sandra

Svar till moster: :O Är det en blogg som jag kan läsa? Vad är adressen dit? :D

2008-04-16 @ 21:31:32
URL: http://sanondra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0