Igår.

image134Igår blev det en heldag inne i stan. Fick lite sovmorgon och gick upp vid 10 ungefär. Sen åkte jag och O in till stan för att kolla på  b r o t t n i n g . :D
Det var Soft Touch Open här i Göteborg och min syster och några till från min gamla klubb Hallsbergs BK var med. Det var jättekul att åka dit och titta och jag trivdes verkligen. Kände mig lite som hemma. Fick nästan lust ett tag att byta om och köra en match. :P

Vi blev kvar där hela dagen.. egentligen skulle vi åkt till Kungälv för att O:s bror fyllde år men det hann vi inte.

Iaf, när vi kollat färdigt på alla matcher vi ville se så gick vi till mitt gamla jobb för att lämna kläderna och prata om de saknade pengarna. Tur hade jag att det inte var B som jobbade utan P. P är snäll och hjälpte mig med allt. Nu är kläderna lämnade och nycklar och allt. Han skrev ett mejl till Sthlm, till huvudkontoret angående de saknande pengaerna och skickade även med kopior på sjukskrivningspapprerna. Så nu hoppas jag verkligen att det händer något. Att jag får pengarna. Det är i alla fall för en vecka.
Jag ska ringa B om en vecka ungefär och fråga honom vad som hänt.

P: "Hoppas det går bra, du vet ju hur B är!"
Jag: "Jotack."


Vi gick förbi en videoaffär och köpte tre filmer. Det var tre för hundra så vi kostade på oss det. Jackass the movie, You, me and Dupree och Saw lll.
O och min dåligt humor.

Nej, nu ska vi nog laga mat. Eller jag. Steka pannkakor. Hoppas att O kan städa lite och diska! Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0