Måndag 21 april.

Konstig dag idag. Förmiddagen gick sååå sakta. Hade ont i huvudet och ville bara lägga mig och sova. Eftermiddagen gick superfort däremot. Helt plötsligt skulle jag ha slutat för femton minuter sen. Ojdå. Men det gjorde inte så mycket. Jag och C pratade om hår. Om att klippa sig och vilken färg man ska ha. Nu ringde vi i alla fall och bokade klipp- och färgtid tills på fredag. I alla fall jag klipper mig då. C klipper sig om vi får gå båda två samtidigt, så tidigt. We hope!
Hoppas dom är bra där. Men vi läste folks omdömen och alla var bra. Bara fem stjärnor och bra skrivet. Så vi litar på det.
Nu vill O att jag ska vara social. Han ska iväg och träna igen, som vanligt.

Förresten, kanske springa i kväll? Långt denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0