Morrn.

Trött idag. Snoozade alldeles för länge.. men hann ändå med bussen faktiskt. Plus att jag hann duscha och äta en macka. Jag var effektiv i morse. Haha

Idag jobbar vi ju inte så länge eftersom det är fredag. Vi slutar nog 16.00 eller nåt. Alltså 30 minuter tidigare. Då ska jag in till stan och lämna mina jobbkläder. Jag fasar för det! O:s bror som skulle följa med mig är hemma med migrän och kommer nog inte följa med. Så det blir nog en ensamtur dit. Jag hoppas han är snäll mot mig!! Hoppas det inte blir något tjaffs. Blir det det så börjar jag väl tjuta eller nåt. Nej, hoppas det går smärtfritt. Jag kanske oroar mig i onödan.

Igår när jag åkte hem med bussen så satt det två killar, kanske 2-3 år äldre än mig, bakom mig och pratade. De lät som två små skolflickor i sättet de pratade. Fast på ett maskulint sätt, på nåt sätt. De pratade om en tjej. En tjej som jag ett tag var helt övertygad om att det var jag. Allt de sa stämde in på det jag tänkte att folk pratar om mig bakom min rygg. Precis allt. Hänger ni med? Jag är dålig på att förklara.
Jag var nära att vända mig om och säga, nåt i stil med: "Har ni tänkt på att hon kanske är blyg? Har ni kanske tänkt på att hon inte vågar för att hon inte har något självförtroende och har ni tänkt på att hon säkert gör så gott hon kan?" Men jag gjorde inte det. Då hade jag väl fått skämmas efteråt. :P


Jag känner mig ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0