Valborg

En gammal klasskompis födelsedag idag.. annars så känns den inte så speciell. Jag väntar mest på att farmor och farfar ska komma. Och det är ju inte förens imorn.. så jag väntar på imorn.
Jag är lite orolig att det ska bli sådär pinsamt.. vi ska jag hem till svärmor och hennes sambo och äta mat. Tänk om det blir så där jobbigt tyst och ingen vet vad dom ska säga. Då blir det jobbigt. Jag är ju så blyg också.. så jag kommer inte heller veta vad jag ska säga.
Då kommer Os bror att säga: "jodå, så att.." Jag lovar!

O kollar på dumfotboll. Så jävla tråkigt! Funderar på att lägga mig.. men är inte så himla trött. Kan ju lägga mig och läsa lite eller nåt. Inte så ofta jag gör det trots allt.
Jag vill ju se på Söderkåkar på 4:an.. men nej.. såklart inte. Jävla fotboll alltså! *arg*.

Igår var jag inne i stan och tog bort några länkar på klockan så nu kan jag använda den! Wohoo! Och så köpte jag en ny låda till Figaro också, som jag sa. Och en ny, hel, spade och en keramikskål som han kan ha vatten i. Den han hade förut glömde ju vi hos mamma. Får tillbaka den när vi hämtar Byron. (och Bobby?)

Angående det förresten, med katterna. Jag vet inte om jag kan ha tre katter här i våran två. Egentligen vill jag nog bara ha två.. men det känns så himla elakt att bara köpa den ena katten. Speciellt då dom två är så tighta.

image142


Byron. Så fin ögonfärg!

image143
Och klumpedunsen Bobby. Så söt med sina slitna öron!

Visst är dom söta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0