Aningen fattigare nu

Nu har jag betalat alla räkningarna jag hade. Denna månaden blev det lite extra. Ofrivilligt som bara den. Andra gången detta händer. Första gången fick jag en räkning därifrån för,  om jag minns rätt fyra månader! Det var precis då jag gick med. Snällt att skicka värsta klumpsumman så, det har jag inte bett om! Denna gången kom det en räkning för två månader på en gång. Borde ringa och klaga, men hatar att prata telefon med såna jag inte känner så jag kommer nog aldrig ringa det samtalet. Samma sak borde jag ringa Telenor och begära kompensation tex genom lite billigare räkning nästa gång.. med tanke på att jag fick lämna in min mobil på lagning och fick låna en jävla skitmobil. Men jag får väl hoppa det, här ska man staffas för man är för feg. (Som alla uttrycker det.)

Det där facket ska jag förresten gå ur för jag jobbar inte ens inom det längre.. så ska väl gå med i nåt annat istället.. men allt sånt tycker jag är så krångligt.. och dessutom har jag aldrig ens behövt det, så vet inte om jag ska vara med alls? Jaja.. det kanske kan vara nyttigt nån gång. Behöver väl kanske snarare gå med i det där andra.. kommer inte på vad det heter.

Nä, denna månad var inte så kul. Måste spara lite mer pengar till Thailand också... Men det kommer att lösa sig som allt annat.
Förresten, L och S. Vi måste diskutera detta! Vi kanske kan ta det via msn eller nåt.

Okej, jag har fortfarande inte sorterat tvätten. Fastnade framför massa musik istället. Det är så bra!! :D Mest Coldplay. ♥
/Fröken negativ ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sandra jag har inte ditt mobilnummer för min mobil pajade:/ Kan du skicka ett sms till mig?

2008-08-30 @ 17:12:47
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag kan ringa gumman om du behöver hjälp någongång! :)

Är bra på att skälla..

allt bra med dig?

Saknar dig!

Kraaaaaaaaaaam.

2008-08-30 @ 17:35:02
URL: http://chelley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0