Fixad och klar.

Nu är jag fixad till tusen. Känns det som.. har på mig klänning!! Haha, det händer inte ofta kan jag lova. Känner mig ändå rätt fin.. Borde kanske ha klänning oftare? nje..
Ska ta med mig kameran och försöka ta lite kort.. för det var det längesen jag gjorde. Den sitter på laddning nu så allt jag behöver göra är att inte glömma den.. haha

Min buss går om  typ 30 min.. jag är ganska mobbad som får åka in ensam. O ska ha match imorn och ska inte med.. Spårvagn ska jag också åka.. hujedamej. ;p

Nä, ska dricka färdigt min cider och fixa det sista..

Förrsten.. jag känner att mina skor som jag ska ha på mig idag kommer dra ner alltihopa.. men jag äger inga finskor.. så det får bli mina svarta ballerina.. det får gå.

Puss och kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Millan

Vad är det du ska göra Sandra?=)

2008-08-24 @ 12:46:47
Postat av: Sandra

Millan: Läs ovanstående inlägg. ;p

2008-08-24 @ 19:02:34
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0