Fredag.

Hm, blogglusten ligger på minus just nu...

Lite kort uppdatering om saker som hänt...

Min mobil dog och gick inte att starta igen.
Pappa fick veta att han har lunginflammation.
Jennie följde med mig hem.
Jennie följde med mig till jobbet alla dagar utom en och var jätteduktig!
Jag och Jennie gick på stan.
Pappa ringer och säger att han blivit inlagd på sjukhus för han har vatten i lungorna.
Pappa ringer och säger att han får stanna längre för nu har han även vatten i hjärtsäcken.
Familjen och Tiderman kommer inte ner för att gå på Liseberg. (Vilket inte är så konstigt.)
Jag, Oscar och Jennie planerar att gå på Liseberg ändå.
O bangar, stannar hemma för att han ska jobba. Jag och J går själva.
Vi kommer hem och O är full. Han har varit hos en kompis istället.
Jag och Jennie har gjort söta t-shirtar.
J fick inte åka hem själv för mamma så hon fick stanna i två dagar extra! =)
Vi går mer på stan och shoppar.
Mamma och William kommer för att hämta Jennie på tisdagen. =(
Jag blir ledsen.
Sjuk.
Sjuk. Fick hämta min mobil!
Sjuk. Idag är det fredag.

Okej, inte världens roligaste läsning kanske? Men skitsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0