Torsdag, snart fredag!

Vad sakta dagen gått idag. Den gick sakta igår också..

I morse när jag vaknade så var jag helt säker på att det var fredag. Blev så himla glad när jag tänkte att det inte var något jobb imorn så man fick sova lite extra, men så slog det mig att det bara är torsdag. Fan vad besviken jag blev.

Idag har jag hunnit med att jobba som vanligt, åkt in till femman och köpt lite alkohol tills i helgen, åkt hem och tvättat tre maskiner tvätt som jag snart ska gå ner och hämta (snälla, säg att det har hunnit bli torrt!), lagat mat. Fläskfilé och potatis i ugn och sås och så kotletter. Sånt som hann tina när vi bytte kylskåpet.. så var tvungen att tillaga det innan vi blev tvugna att slänga maten. Och det är ju onödigt.

Nä, tänkte bara skriva lite så inte mamma blir orolig. ;P Ska duscha och sen sova. Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag är hemma..:)

Hurra!!

Hur är de?

2008-08-17 @ 17:07:46
URL: http://chelley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0