Dan före dopparedan.

Visst är det det idag? :P Det heter så menar jag.. Haha.. det är alltså dagen före jul.

Alltid när man varit yngre har man varit supernervös inför morgondagen. Jag minns att jag knappt kunde sova och låg spänd i sängen. Jag låg och lyssnade med varena hörselcell som finns och tvingade mig själv att vara vaken så länge som möjligt bara för att jag kanske skulle få en skymt av tomten då.
Vi hade aldrig någon sån brasa.. men jag tänkte att han kanske tar vägen genom min balkong... eftersom det vore smidigast om han landade på taket. (Hos pappa)
Men jag somnade alltid.

När försvann den känslan? Jag vill ha tillbaka den! Det var så himla mysigt och man var så himla glad hela tiden!
Det blir lite konstigt i år med eftersom det blir första gången någonsin som jag inte firar julafton med pappa eller mamma. Nu blir det med Oscars familj, men det får ju gå det med. :)

Det blir nog mysigt ändå, det tror jag absolut.
Men, helt ärligt så vill jag bara att det ska bli juldagen nu. Och kväll... för då åker vi. Har extremt svårt att tänka på annat just nu faktiskt.. haha.. :P

Men nu ska jag faktiskt packa på riktigt.. Börja med det jag sa jag skulle börja med för någon dag sen. :)
 Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0