Det rullar på...

Ja här händer det inte mycket.
Jag jobbar, sover, jobbar, sover, jobbar och sover. Ungefär.

Det bara rullar på. Tänker knappt... Vilket inte är så bra. För när man inte tänker klart så händer lätt missar.
Det kom en man som sa att han hade tid.. nån tid.
Och jag tog emot. För han hade en tid.
Sen kommer han en stund senare och undrar varför det dröjer så för doktorn att komma.
Då kollar jag igen och märker att denna man inte har tid förens om tio dagar!

I bokningen stod det alltså:
2008-12-19
men om han skulle haft tid idag skulle det stått:
2008-12-09


Förlåt! (Om denna man mot all förmodan i världen skulle läsa detta) Samtidigt kan jag tycka att man själv har lite ansvar att hålla reda på sånt... eller?

_________________________

Jag ringde till Sahlgrenska idag med. Och ska dit imorn! Klockan elva. (påminnelse till mig själv)

_________________________

Nej, ska ta mig en dusch nu faktiskt. Ses och hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0