dröm

Måste bara berätta om drömmen jag drömde i natt! Helt sjuk var den kan jag lova.

Allt började på ett tåg. Jag satt själv.
Helt plötsligt går N (As son, som sitter inne för våldtäkt) förbi. Jag får panik och börjar skrika åt honom: "Va fan gör du ute? Du ska sitta inne, du ska få ditt straff!
Han bara ler och blinkar tillbaka. (Jag får kalla kårar bara jag tänker på det!)
Han skriker lite tillbaka och jag tillbaka igen.. så kommer en gammal klasskompis ut från en annan vagn och börjar försvara N.
"Du ska inte skrika på honom, han har inte gjort nåt fel!"
Jag skriker förtvivlat att "du inte känner honom, han kommer göra nåt mot dig med!"
"Du har redan varit på mig och kommer aldrig få det igen"
Han bara ler tillbaka och jag rusar av tåget. (Befinner mig nu i Hallsberg)
Jag springer och springer och tittar bakåt då jag ser att jag blir jagad av en "Arbetsförmedlingen"-skylt(!) "Hitåt ska du! Jag ska hjälpa dig!"
Och jag få bara mer panik och skriker att "jag klarar mig själv, jag behöver ingen hjälp!"

Ja, sen vaknade jag. Det var min dröm det. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0