God jul!

Idag är det jul!

Vaknade innan klockan idag.. haha.. låg kvar och spelade lite spel på mobilen. (Är sjukt beroende av det!) Sen gick jag upp och slog in våra julklappar. Hela tre stycken! Det blev så få eftersom vi sagt att vi bara ska köpa till de små.. och dom är ju bara två.
Nu tänker ni att det är ju tre paket och två barn.. men det är två mindre till ett barn och ett stort till ett barn. :)

Jag sitter och dricker en kopp choklad. Gott är det! Jag har klätt mig lite juligt... kanske byter jag om för den kjolen jag satt på mig känns lite överdriven. :P
Tror jag ska sätta mig och kolla på Ronja Rövardotter nu som går på 4:an. Och så sminka mig lite samtidigt. Jo, så blir det nog.

Klockan ett kommer P-O och hämtar oss så då ska vi vara klara. Men det är ju långt kvar så det blir inga problem. :P Ses och hörs! Puss och kram!

Och god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0