Helgen

En lugn helg.. känns som jag skriver det alltför ofta...
Men det är sant. Det blev en lugn helg.

Jag hade massa planerat i tanken men tyvärr var inte O lika inne på samma spår som jag.

Ja, nej... Jag laddar inför nästa helg helt enkelt. Sjukt laddad är jag! Hihi.. ska bli grymt kul!

Sen är det ca 2,5 vecka kvar tills vi drar till Thailand. Wohooo! Det är det enda som drar mig framåt just nu.

Tallin &
Thailand.


Imorn ska jag jobba. Känns som en mindre evighet sen sist.. vilket det också är. Jag hoppas på en lugn dag med trevliga patienter.
Skönt att jag bara jobbar fyra dagar ändå. Är ledig fredag. :D (Åker då...) Imorn jobbar jag kväll.. och det betyder sovmorgon. Så en rätt bra början ändå.. Kommer nog ha svårt att komma upp ändå.. :P

Jag har fortfarande ont i magen.. och drömmer fortfarande helt weirda drömmar. Men allt löser sig.. På nåt sätt, till slut.

Jag har inte så mycket vettigt att skriva känner jag. Mest ytligt.
Så ska väl borsta håret.. och sen fortsätta att göra.. ingenting. Kanske sova? :) ses och hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0