Huslig

Jag kan! Ibland får jag såna infall... haha

Jag pratar om att vara extremt huslig. Jag har sedan jag vaknade hunnit städa hela lägenheten förutom sovrummet där O fortfarande ligger och sover....!
Jag har dammsugit.
Bytt gardiner. (Äger inga julgardiner.. men det blev ändå lite juligt på ett annorlunda sätt.)
Torkat golven.
Lagat lasagne.
Bytt alla dukar till juldukar. (Plus dammat överallt)
Julpyntat.

Ja, det är väl det...

Jag är inte riktigt klar än.. Ska låta golven torka innan jag går på dom bara.

Duscha ska jag göra sen och i samma veva gör jag rent i badrummet.. eller, innan duschen.

Nu är jag hungrig så ska väcka O och sen ska vi äta mat. :D Ses sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Mum

Vad duktig du är :). Då får du komma och hjälpa mig här nu då när du är klar :)Kram

2008-12-05 @ 18:16:53
Postat av: Sandra

svar till mor:



haha, eller hur! ;P

Jag har pyntat massor nu..så Oscar sa att jag kanske skulle lugna ner mig lite.. haha.. vadå, sa jag? Är det jul så är det... Jag kan inte rå för att jag har en miljon tomtar.. :D

2008-12-05 @ 19:30:06
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0