Jag längtar ihjäl mig!

Tror jag ska få spader.
Klättrar snart på väggarna... jag kan inte koncentrera mig på någonting annat  just nu än Thailand. Inte ens julen som är om några dagar.. ehm, tre.
Jag har suttit och gjort en lista på allt jag ska ha med nu i alla fall.. :P


Paint is the shit! ;P

jag tror inte jag har glömt nåt.. Fia har biljetten i alla fall.

Jag funderar allvarligt på att börja packa... I alla fall en del av sakerna... sånt som jag inte behöver här hemma, som till exempel solskydd och cyklop.

Fan, jag undrar var jag lagt mitt fina cyklop... Ner och rota i källaren!!!
Och kanske ska fixa musik in på mp3n och mobilen.. Ja, det finns ju lite att göra.. :)
Ses och hörs!! /Sandra on the wall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0