Klar?

Det känns som jag glömt att packa nåt.. men kan inte komma på vad! Jobbig känsla kan jag lova.. De flesta vet nog kanske vilken jag menar. Känsla alltså...

Jag tror jag tar och gör O sällskap i sängen nu i alla fall... Så ställer jag klockan tidigt så jag får tid att komma på om jag glömt nåt. Slipper stressa...
Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag snooza tills sista minuten.. och sen blir det stress.
Men jag ska försöka att komma upp i tid.. och kanske till och med käka en ordentlig frukost, sittande....

yeeey! Buss i åtta timmar imorn och sen blir det bååååt!



Hah! Nu kom jag på vad jag glömt!!!!! Alkoholen!!!!! Får absolut inte glömma den... (några cider innan färgan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0