Lösenordsskyddat.

Ja, då ska jag väl prova på detta med.. :)

Mina extremt många läsare kommer sjunka aningen... till det antal som jag gett ut lösenord till. Jag får ju nästan hoppas att det ploppar upp några eftersläntare...

Jag är så sjukt trött känner jag. Vill egentligen bara lägga mig och sova sten. Men sen jag kom hem har jag haft massa saker jag varit tvungen att göra..

Först jobbade jag ju kvällen vilket betyder att jag kom hem sent..
Sen handlade jag eftersom det var mer eko där inne i kylen än det är i Hallsberg en fredagkväll.
Sen var jag tvungen att springa ner till tvättstugan och hjälpa min sambo med tvätten.
Sen bytte jag kattsand i lådan...
Sen sprang jag ner och skulle hämta tvätten... och klockan var över åtta. (Då vi inte får tvätta mer)
Men den var inte torr.. och de hade inte stängt av maskinerna så jag beslöt mig för att låta kläderna hänga kvar.
Sen åt jag mat som Oscar lagade... stekte (pyttipanna)
Sen sprang jag ner i för att hämta tvätten. Nu hade de stängt av allt... och hälften var torrt.. suck!

Så det som väntar nu är att jag måste hänga upp de fuktiga kläderna så de inte möglar.. man kan ju tyvärr inte bara skita i det. :/ Hur gärna jag än vill just nu.

ja, så det är väl det jag ska göra... + borsta tänderna och duscha och sen soooova!

Förresten.. idag är den en vecka kvar till julafton! :) Men jag och O smygstartar redan nu i helgen då vi åker upp till min släkt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0