Transformers och Chaithé!

 Oscar sitter som ett litet barn framför dvd:n nu. :) Han kollar på hans största kärlek (innerst inne) Optimus Prime. (Som är själva huvudpersonen bland transformerserna. (Tror jag uppfann ett nytt ord där...))

"I'am Optimus Prime...." hör jag från tv:n.. Jag tittar bakåt mot Oscar och han svarar genom att "scora" med armen.. vet inte vad det heter... men när man..äh, skitsamma.

Jag köpte chaithé idag när jag var inne i stan. Har redan tagit mig en kopp. Såååå gott är det! Dumma Michelle som introducerade mig för det!!
Ska nog ta en kopp till sen... skumma mjölk också. :)
De delade ut små lappar "50% på valfri vara" på Hemtex som gällde bara idag. Jag ångrar såå att jag inte köpte något! Fanns massa fint men jag var för snål och köpte inget. Men måste försöka spara mina pengar... Känner att jag inte är så bra på det längre som jag var när jag var liten. Jag var verkligen en "spara" då, nu är jag en "slösa". :/

Jag ska kanske sätta mig vid min pojke och vara lite social. :) Vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0