Ischiasnerv

image92Min katt opererades för lite drygt tre veckor sen efter att ha brutit benet. Han fick två små och en stor 'stav' i benet som skulle hålla det på plats. Nu har den stora börjat vandra och trycker tydligen på denna ischiasnerv. Den ska opereras bort idag. Staven alltså....
Jag undrar om någon vet något om just detta. Hos katt. Har googlat lite men får inte riktigt svar på mina frågor.
Vad är det för nerv? Är det skillnad på katter och människor just angående den nerven? Någon som vet något?
Han är ju så ung med. Bara ca 7-8 månader. Eller någon som kan säga någon sida där man kan hitta lite mer angående just detta.

Lägger in en bild på min sötnos också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0