Utgång, trots allt.

Jupp, nu blev man lurad med på utgång. Vi ska in till Kungälv och dricka och ha lite kul..
Jag har väääldigt dåligt med pengar så Oscar har lovat att hjälpa mig med pengarna.. så får se om han håller det.
Nästa helg ska vi till Michelle. Då MÅSTE vi åka dit, annars blir jag arg!
Helgen efter det så har Oscar pratat lite om ifall vi ska åka iväg bara vi två till hotell och ha lite egentid. Borta från allt. Kan bli mysigt! Får se hur det blir med det också.. det kanske är mest prat just nu. Men jag hoppas vi hittar på något ändå.

Oscar har bjudit hit lite vänner.. så jag är kanske lite osocial. :P K och D har kommit. Sen skulle T komma också.. men det var inte helt klart. Iaf, hoppas det blir en kul kväll. Och jag hoppas att det inte blir som sist jag och Oscar var ute.. Jajajaja..

Nu ska man kanske ta och blanda sig en liten apeachdrink och sen vara lite social. :)

Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0