Andra försöket.

image61Suck, jag hade skrivit ett lååångt inlägg om allt möjligt och så försvinner allt. :/ Inte kul.

Hm, det handlade om att jag och Oscar var ute och gick med Figaro igår.. för första gången och Figaro träffade en hund. Intressant. Men han blev inte rädd, mest nyfiken.
Hm, sen skrev jag att Oscar vill köpa hund. Men jag säger att ingen av oss har tid. För vi jobbar heltid båda.. Det blir bara synd om hunden.
Och sen minns jag inte så mkt mer om vad jag skrev.

Jobbet idag gick förresten bra. Idag började ju * jobba igen.. men han höll sig lugn. Var nästan lite trevlig ibland. :o Det var väldigt lite folk i restaurangen idag så vi blev klara tidigt. Men, såklart ska det komma ett par fem i två. Fem minuter innan vi stänger och ska äta. Lite störande men sånt är livet..

Just det, jag skrev också om att jag och Oscar jobbar så olika denna vecka att vi inte kommer träffas någonting, nästan. Jag är ledig ons-tor.. så då träffas vi. Han jobbar sen eftermiddag och jag tidig morgon. Vi går alltså om varann hela tiden. Vi får lämna små romantiska lappar till varann som visar att vi tänker på varann. Oscar har ju inte någon mobil......

Nej, nu ska jag skicka mejl till min fackledare och sen ska jag fixa något att äta. Undrar vad. :)
Puss & Kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Michelle

Spaghetti och köttfärssås? Pyttipanna kanske..:P
Haha..

2008-01-14 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0