H&M

Idag fick jag nåt infall och gick in och handlade massa
kläder på h&m... haha.. hoppas jag kan ha kläderna.. :/
Köpte kanske för stor storlek.. :/ aaaah, varför? Är kläderna
för stora så får jag väl.. använda dom ändå.. Jaja, gjort är
gjort. Och det blir säkert bra ändå.

Imorn ska jag iväg och jobba igen. Känns lite konstigt. Både tråkigt och roligt.. Jag har ju varit hemma nu i en evighet och känner mig så överskottsenergiig. Eller, full av överskottseneri... Hoppas jag kan somna inatt.. eller ikväll. I en bra tid. Annars är jag död imorn! :P



image16För övrigt har jag levt på apelsiner dom senaste dagarna. Gud vad gott det är! Speciellt nu, de är precis lagom söta/sura. :) Apelsiner får tummen upp för mig. Sen är det ju nyttigt också. = Bra!
Minns när jag och familjen var.. om det var på cypern eller Rhodos.. iaf, då åkte vi upp i bergen där. Det var så kul! Fick se inne i deras byar och åkte på småvägar som man trodde inte skulle bära oss. Åt deras hemmalagade mat och fick plocka apelsiner från träden. De smakade nästan clementiner, de var så söta! Jag vill tillbaka!




Nu ska jag in och duscha för snart kommer Oscar hem :)
Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0