Tisdag 29 januari.

Denna dag har gått extremt långsamt. Jag menar verkligen extremt långsamt! Hela dagen på jobbet.. det kändes som jag jobbat i flera timmar men när jag kollade på klockan så var den bara 8..
Lunchen var katastof också.. För det första så var vi för lite personal och det blev inte bättre av att alla vi som jobbade var så trötta att ingenting riktigt kopplade. Hela tiden så låg vi efter. Om vi hade haft en person till med så hade allt blivit mycket bättre.
Jag fick iaf lite valuta för för mitt arbete idag när vi fick våran dricks.. Wohoo, jag fick två kronor mer än dom andra.. :D Haha..
På min lunchrast ringde vetrinären angående Figaro. Han har nu fått så mycket smärtstillande så hans tillstånd nu är "hög". Men han hade visst varit uppe och försökt gå. Han var nyfiken och pigg, vilket är väldigt bra. Men personalen får hålla koll hela tiden så han inte promenerar iväg och kanske skadar sig mer.. Imorn ska han opereras. Jag hoppas allt går bra!

image72

Jag och Oscar hade en liten diskution nu angående om han ska gå ut i helgen eller inte. (Beroende på om vi ska upp till Michelle eller ej). Jag tycker han kan stanna hemma, han tycker han ska gå ut. Han var ute.. inte denna helgen som var men helgen innan det. Och nu är jag ju ledig så då tycker jag att vi kan umgås. Han säger att vi ska ju leva tillsammans hela livet.. så då kan jag låta honom gå ut. Men jag vill umgås med honom. Det som är nu i veckan är inte riktigt samma sak.. eftersom vi båda är så trötta..
Ni som läser får inte missförstå mig angående det hela.. jag tycker det är bra att han umgås med sina vänner.. men det finns gränser. Han måste lära sig att det är Vi nu, inte Han. Jaja.. det kanske är jag som tänker konstigt, jag vet inte.
Jag har iaf flyttat nära 30 mil och har inte någon annan än han här nere än.
Nog pratat om det......

Vi har fortfarande torka i kylskåpet eftersom vi inte storhandlat än. Så idag blir det makaroner och sweetsour sås. Värsta lyxmaten! ;P Jag hoppas förresten att natten nu när jag ska sova går lika sakta som dagen gjort idag på jobbet..
Så nu blir det mat!
Puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0