Tisdag.


image66Huvudvärk!
Mitt huvud håller på att explodera. Har ätit massa alvedon nu men det hjälper inte. Skönt att vara ledig idag iaf.. :) Men imorn är det jobb igen, till på fredag.
Förresten vill jag jättegärna komma iväg och handla i helgen. Massa saker! Först fylla våran kyl och frys, för där inne är det eko just nu. Och sen åka och köpa lite nytt till våran lägenhet. Och så sälja lite saker med.. Vi kanske borde lägga ut sakerna redan nu på typ blocket.. så är det sålt tills vi ska köpa nytt. Undrar vad vi får för allt..






image67Detta är en bild på en del av vårat vardagsrum. Jag kan räkna upp hundra saker jag inte gillar i detta rum.. :P Först hyllan. Vi har så många saker som behöver döljas.. Fotopärmar osv.. de är för stora för skåpen. Det andra är färgerna. Björk, björk, björk. Blä!
Sen har vi datorskärmen som är från 95 eller nåt. haha.. nåt lite smalare skulle vara kul att ha. :)
Och sen har vi våra extrem ovackra soffor.. :P Fick dom av min moster :) Jag tycker inte om färgen och det blir inte bättre av att fåtöjerna och soffan har olika nyanser. Jag vet att jag pratat om detta i ett tidigare inlägg men det kanske är lättare att förstå vad jag pratar om när det finns en bild med. Bilden är tagen med mobilen så kvaliteten är inte direkt bra. Men men..

Jao, nu blir det att laga lite mat. Idag blir det lax :) Mumma!
Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0