Byrongubben.

ByronLilla Byrongubben måste blivit skrämd av något för nu har jag knappt sett till honom alls på flera dagar. Han ligger under sängen hela tiden förutom när vi ligger och sover och när vi inte här hemma. (Ser han springer in under sängen när jag kommer hem, när inte O är hemma dvs.) Gubben då.. Han kanske blev rädd när vi hade en liten storstädning i söndags? Lite otäckt med skurgrejer och allt annat ståhej. Blir lite orolig att han inte får i sig tillräckligt med mat och vätska. Han har  i alla fall fått en "egen" skål och tallrik i närheten av där han ligger. Maten har i alla fall försvunnit.. jag hoppas bara att det är Byron som ätit det mesta, och inte Figaro... Hoppas han vågar komma fram och gosa snart!

Men gott folk, nu ska jag ta mig ner till tvättstugan och hämta tvätten som jag hoppas är torr. Efter det blir det en snabbdusch och sen sova. Så natti natti! ♥

Kommentarer
Postat av: mum

Ha tålamod bara. Snart kommer han fram. Första bästa tillfälle får du ta honom och börja klappa honom så han blir som kokt spaghetti :=)och prata som till en baby. Sen är han din för evigt...

2008-08-01 @ 02:43:06
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0