Idag svimmade jag i duschen.

I vanliga fall brukar jag bara få attacker, aldrig svimma helt.
  Denna gången kände jag det på mig.. som det brukar bli. Så jag satte mig ner.. det gick över.. fortsatte duscha.. det kom tillbaka.. och så höll det på. Tänkte att jag var tvungen att duscha klart innan jag gick ur duschen.
Sista gången så satte jag mig på toalocket. Och sen minns jag inte mer förens en stund senare och jag ligger på golvet.
Oscar har berättat: Han hörde en stor smäll från toan så han sprang in dit och då satt.. eller låg jag på toan. Måste ha slagit i huvet i på pappersrullshållaren eller i väggen. Hela min kropp var helt lealös och huvudet hängde under pappersrullshållaren. Oscar försökte hjälpa mig för han visste inte vad som hade hänt. Eftersom jag var helt blackout så hade jag inte heller styrka i kroppen så jag ramla ner på golvet.
Då vaknade jag. Mest ont hade jag i benet för att det låg mot det kokheta röret och så hade jag ont i huvet och mådde illa.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hoppas du mår bättre nu, tänker så mycket på dig. Kanske bäst du tar kontakt med doktor. kram

2008-07-23 @ 01:10:20
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: mum

hm...det måste ha varit en Sandra som skrivit på den här datorn förut...för det var ju din mamma som skrev, kram

2008-07-23 @ 01:16:27
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0