Lördag

Made of honorIdag bestämde jag och O att vi skulle hitta på något tillsammans så vi åkte in till stan.. eftersom vi är så himla fantasifulla och omväxlande av oss så blev det något så ovanligt som en romantisk middag på Donken följt av en promenad runt i stan och sen bio. :)
Men det var mysigt. ♥ Jobbigt bara att tjejerna bakom oss satt och pratade under hela filmen och skrattade högre än högt. Dessutom satt hon bakom mig med fötterna på mitt nackstöd så varje gång hon skrattade eller rörde sig så gungade hela jag fram och tillbaka. Nä, nu är jag trött så ska faktiskt ta och lägga mig och sova lite. :) Puss & Kram!
Älskling

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vi pratade faktiskt om de i går.. vi ska försöka komma ner i början av sept, då vill vi gå på liseberg!! men vet du? sista helgen i augusti så ska jag ha födelsedags fest/ Inflyttningsfest här,.. Vi vill att du och O kommer då!

Kraaaaam

2008-07-13 @ 15:48:17
URL: http://chelley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0