Metaltown

Hardcore SuperstarBullet for my valentine
(Klicka för större bild)


Christian och Alex


Fuck rich people
Folk tjuvade från bron.


 



Nightwish
Bäst, helt klart. Enligt mig dårå..

En kul helg trots att det inte alls var min stil på musik. Det var kul att min bror hade kul. Och det var kul att göra något tillsammans med O. Så sällan vi hittar på nåt tillsammans. Även om sista dagen fick ett lite tråkigt avslut. Själv tyckte jag Nightwish var bäst. :) Mest lik min musiksmak..
På söndagen när jag vaknade hade Ch och Al redan åkt... Det blev jag aningen besviken på faktiskt. De säger att de försökte väcka mig..men jag är faktiskt inte svårväckt. Hade de puttat lite på mig så hade jag vaknat. Men men.. åkt hade de gjort iaf.
Någon mer som var på metaltown? :)
F
örresten, förlåt för sen upptadering.. inte någon som märkte ändå.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0