Svimattacker.

Jag är hemma från jobbet idag. Kände mig febrig redan igår på jobbet och i morse så hade det bara blivit värre. Reste mig upp men fick snabbt sätta mig i sängen igen för framför ögonen blev allt svart och plötsligt hörde jag ingenting. Suck.
För en stund sen skulle jag försöka duscha.. det tog sin lilla stund kan jag tala om. Så fort jag stod upp svartnade det framför ögonen och jag var tvungen att sätta mig ner.. Jag sänkte värmen och avslutade duschen sittandes med kallvatten.

Jag tänkte i alla fall försöka mig ner till 'centrum' för att hämta ett paket som jag beställt. :) weeii! Hoppas jag blir nöjd med mina grejs.

Nä, nu ska jag kila. Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som lågt blodtryck. Be någon sköterska kolla det några gånger. kram

2008-07-11 @ 01:52:38
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men mamma, haha, du får ju skriva ditt namn, inte mitt. :P och din adress, inte min.. :P

2008-07-12 @ 14:19:37
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0