Tisdag.

Okej, kanske inte blir ett så himla mycket mer muntert inlägg nu än det förra. För det har faktiskt inte hänt så mycket.

O är på jobbet. Han jobbar sent.. Så vi träffas knappt nåt denna vecka. Fast det är ju både rätt skönt och tråkigt. hehe..
Nä, det har som sagt inte hänt så mycket alls. Har varit och handlat lite idag. Tvål och glass. Kändes jättenödvändigt. Sen har jag städat lite.. eller plockat lite rättare sagt.

Igår fick jag prata med en sköterska för att jag hade trampat på något vasst så jag hade ett sår i foten.. Vi var lite osäkra på om det var glas eller nåt sånt så hon gjorde rent och sen fick jag ett plåster på som drog ut smuts ur såret... Så redan nu är det bättre.
 
Nä, nu lägger jag ner.. har inget kul att berätta. :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Jobbar din kille i Rollsbo? Tyckte jag såg honom vid busshållplatsen där en gång. Kände igen honom tack vare bilderna- om det nu var han :P

2008-07-08 @ 22:06:05
Postat av: Sandra

Malin: Hehe, yes det gör han. Så det var säkert han. Ica-kläder och mössa? haha

2008-07-08 @ 23:30:55
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha mycket möjligt att han hade det :)

2008-07-09 @ 06:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0