Coldplay

När Coldplay kommer till Sverige så SKA jag åka och kolla på dom. Det är ett löfte från mig. ;P Om jag så hinner fylla 25 innan dom kommer hit så ska jag kolla på dom! Har ingen som vill gå med mig bara.. gå med mig? Ingen tycker visst jag lyssnar på bra musik... Coldplay är bra!

Jag är kär i deras nya skiva!
Nämnde jag att Coldplay är bra? "Hej, jag heter Sandra och är tretton och ett halvt år." Nej, allvarligt. Känner mig som en lite barnunge.. men musiken gör mig glad. Så enkelt är det. Puss & Kram!


Viva la vida.

Kommentarer
Postat av: Millan

Jag hänkar (:

2008-06-19 @ 00:04:02
Postat av: Anna

jodå, det är bara bra :) väntar på solen bara ;P

2008-06-19 @ 18:33:16
URL: http://annsta.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar till Millan: Yeeeey!! Gå med mig! :D

Svar till Anna: Ja, vart fasen tog den vägen då? Du planerar inte något besök ner till gbg nån dag? :D

2008-06-19 @ 23:02:07
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0