Jobb imorn, fan.

Jag vill inte,  jag vill inte, jag vill inte! Känner mig som en trotsig treåring... men jag vill verkligen inte tillbaka till jobbet imorn! :( Har bara huvudvärk och vill bara vara hemma.

O kom hem idag också så det var i alla fall någonting kul som hände.. Figaro och Texas har busat som sjutton i natt. Men ingenting nu på dagen.. Texas har mest hållit sig under våran säng hela dagen men pallrade sig fram när jag satte mig på kanten med mat. :P Nu när jag sitter här vid datorn och skriver så kommer han fram och mjauar också.. han låter som en liten människa som försöker prata.. nästan. Alltså, det är så högt och inte vanligt mjau... Har inte fått tagit så många kort på honom heller för så fort jag reser mig upp så springer han iväg.. men det blir bättre så småning om! Hoppas jag.. :P

Texas Byron är lite blyg och rädd.Figaro busar med nya leksaken. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0