Natti

Ja, tänkte väl säga god natt. Jag som sa jag skulle lägga mig tidigt ja.. haha, pyttsann heller. Det blev att städa hela Os garderob.. det var rätt kul. Hittade både det ena och det andra där inne.. Typ massa av mina kläder som jag letat efter i en evighet. Alltså, det var stökigt där inne! Han "snabbstädar" så.. bara tar det som ligger och slänger in det. Usch säger jag. Fortsatte med mina garderober sen.. Jag kom fram till att vi är i stort behov av galgar... dom räcker helt enkelt inte till!
Sen har jag plockat upp alla kläder som låg överallt.. jag och O är riktigt slarviga! Dessutom plockade jag lite med lite annat smått.. Så nu går det att ta emot folk hit igen. Om nu någon mot all förmodan skulle kika in. ;P

Jaja, ska upp tidigt imorn så nighty night! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0