Tråkigt.

Jag har fortfarande inte lagt mig.. kan ju inte lägga mig än!!

Men borde lägga mig snart ändå.. ska börja tidigt imorn med, som idag. Hela 45 minuter tidigare!! haha Men det är segt.. när man kollar på klockan och är svintrött och det enda man kan tänka är att fan, nu skulle jag ligga och sova egentligen. Fast sen tänker jag att för ca 6 månader sen så var jag uppe 4 varje morgon... förstår fortfarande inte hur jag orkade med det!

Jaja, ska ta och gå ner och boka en tvättid tills på lördag.. Jag skulle vilja ha en dubbeltid!! Tvätta alla kläder och alla sängkläder!! Alla täcken och allt.. men det hinner man aldrig på den lilla tid vi bara får ha.. och om man ska boka en ny tvättid direkt när man är klar så får man en tidigast nästa helg ändå. Och då har man ju hunnit samla på sig massa tvätt ändå, som man måste tvätta. Ja, ni förstår.

Jag vill bara flytta härifrån!! Jag vill till en större lägenhet eller nåt annat? Och bara ha en egen tvättstuga och allt annat sånt.. ett fint ställe där det finns en normal affär i närheten. Haha, jag bara klagar och klagar.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0