Gamla jobbet.

image98*B* ringde nyss. Alltså min gamla chef från mitt gamla jobb. Jag har varit inne där två ggr efter att jag slutat och bett han ringa mig plus att jag ringt dit. Nu ringde han, vad blir det? ca en månad senare och frågar om jag kan jobba i kväll.
Jag är sjuk och är hemma från mitt nya jobb idag så jag sa nej. Då sa han: jaha, har du ett nytt jobb? Ja sa jag, men jag kan jobba på helger och veckodagar också ifall det behövs. Men då sa han bara att han ville att jag skulle komma dit och lämna alla mina saker. Han tycker verkligen inte om mig! Jag är som rena rama pesten för honom!

Det var så skönt att säga till honom att jag hade fått ett annat jobb. Speciellt efter det att han sa att jag inte kommer få något nytt eftersom ingen behöver någon nu. Som om att jag inte hade något annat val än att stanna kvar där.
Men, skönt att slippa honom! :D
Men, saknar de andra i restaurangen! :(

Ska tjata lite mer..
Det är också skönt att slippa gå upp 4.00 varje morgon
skönt att slippa jobba över varje dag.
skönt att slippa jobba helger.
skönt att komma hem och känna att man orkar leva också.
skönt att slippa få ont i magen pga jobbet.
skönt att känna att man duger nu.


nej, jag tål inte honom heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0