Söndagsmys

Jisses vad denna dag är seg! Vaknade vid nio eller nåt. Oscar vaknade inte förens vid 12.30, då gick jag in och väckte honom!

Vi gick ner och handlade lite och så köpte vi hem pizza. Det var så längesen vi åt det.. och bara man inte äter det för ofta så tycker jag det är okej. Och så är det gott med! :D Vi satt i soffan och åt och kollade på hummerfiske. Hahaha.. Det var rätt intressant faktikst. :D

Fredagskvällen och natten blev rätt intensiv kan jag tala om. Hände en del saker som jag inte tänker skriva om här.. men kan säga att gränsen var en millimeter från att bli dragen. Hyperventilerade och hade det inte berott på en sak så hade det nog blivit så.. jaja. Det är över nu.


Igår sa han en sak som gjorde mig extremt glad! ♥

Nej, men nu ska jag ta och sätta mig brevid Oscar i soffan och kolla på tv. Eftersom vi har såna jäkla intressanta och händelserika liv.
Puss & Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0