De försöker..

På jobbet.

Ibland händer det att en patient kommer hit och säger att han/hon har bokat en tid men att dom inte minns namnet på doktorn. Men att doktorn sitter "där borta", samtidigt som dom pekar.
Jag kollar, letar och letar.
Till slut får man säga att: "Nej du, jag hittar ingen bokning. Är du säker på att du har bokat en tid?"
- "Ja."
- "Okej, för jag ser inte att du haft kontakt med någon sköterska alls och bokat tid. Och det måste man göra först eftersom vi bara har tidsbokning här."
- "Jaha, vilket nummer ska man ringa då?"

Då kommer det fram ändå att dom inte ringt. De har inte pratat med en sköterska alls. (Det är bara sköterskor som bokar tider) Men de försöker.. Tyvärr kan jag inte göra mycket här.. Känns lite dumt men så är det och ingenting jag kan göra någonting åt. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0