God morgon, god morgon, god morgon.

Idag är det lite segt. Jag var så jävla trött i morse, ursäkta svordomen. (Jag som aldrig svär.) Nu är jag tröttare än förut. Känner liksom att hjärnan inte riktigt är med i mitt arbete.  P a t i e n t e r n a   b l i r   h e l t   f ö r v i r r a d e  n ä r   j a g   p r a t a r   p å    m i n   t  y s t a ,   s n a b b a ,   o  t y d l  i g a   n ä r k i n g s k a .  "Kan du ta det en gång till?"
Jag behöver uppsöka en talpedagog.

Hoppas innerligt att denna dag blir smärtfri! Något bra tips på hur man ska vakna till?

(Oj, glömde visst att ladda upp inlägget. Skrev ju det i morse..:P)

Kommentarer
Postat av: Malin

Japps, jobbar på backaplan. Tar 7 min med bilen så det är smidigt som tusan :)

2008-05-15 @ 20:15:56
Postat av: Sandra

Svar till Malin:
Ja det förstår jag då.. Så du har fixat körkort? Det är himla bra att ha. Har du bil också?

2008-05-16 @ 12:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0