Göteborgsvarvet.

image160Idag åkte jag och O in till stan och träffade mina kusiner, deras föräldrar och farmor & farfar. Min farbror sprang alltså Göteborgsvarvet.. tror han sprang på 2.30 nåt.. minns inte. :P
El var mest intresserad av att shoppa och drog i hennes mamma hela tiden. Så när farbror hade passerat så gick vi in och tittade i affärer. Mina kusiner skulle ha skolavslutningskläder. Jag frågade El om hon inte redan hade det, och då sa hon: Jo.
Aha, hon säger att hon inte har nåt att ha för då köper hennes mamma kläder till henne.. haha, fuling där! :P Em, går ut nian nu. El slutar väl femman eller sexan. Gud vad ni läsare tycker det är intressant! :D

O kom för er som tycker det är intressant hem typ fyra-fem i natt. Ska sluta skriva så mycket om vad vi bråkar om.. haha.. Jag inser att det inte är roligt att läsa om. Får skriva om sånt för mig själv.
Jag kan också säga att jag är bra på att ta upp det negativa. Så jag kan lova att O är en bra pojkvän oftast. Men jag nämner oftast det dåliga. Nog om det.

Nu ska jag tvinga O att byta kanal på tv:n. Han kollar på tråkfotboll. :P Sen ska vi nog snart lägga oss.
Det var kul att träffa lite släkt idag. hoppas det inte dröjer så länge tills nästa gång! Puss & Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja precis, Bohus är värre än Kungälv kan jag tänka mig. Det är svårt att hitta en bra bil som är billig i försäkring också, speciellt om man e under 24. Hur gammal är "O" ? :)

2008-05-18 @ 10:39:19
Postat av: Sandra

Ja, jag har iofs aldrig ägt en bil.. så jag vet inte vad det kostar. Men det blir ju en del varje månad i utgifter. Att man ska straffas så för att man är ung. :P O är 22 år. :)

2008-05-18 @ 20:40:56
Postat av: Malin

Okejokej. Jo det blir ju det.

2008-05-18 @ 22:23:16
Postat av: Sandra

Svar till Malin:
Hur gammal är din pojkvän? Bor ni tillsammans?

2008-05-19 @ 22:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0