Hm, hm, hm, hm, det hänger hm i taket.

SandraEn rätt ful ramsa som en gammal klasskompis lärde mig i typ fyran. Jag tänker inte säga ramsan här. :P Men skulle gärna vilja, för jag är inte så glad.
Är hemma från jobbet idag. :/ Mitt huvud är helt tungt, jag har ont i halsen, är dunderförkyld, nyser en gång i kvarten och har feber. (!!!!!)
Jag åker ju på lördag!! Jag får inte bli sjuk nu! Jag åker ändå!

Har ätit Kestine och tagit kortisonspray. (Fast det är långtidsverkande, jag vet) Jag vill verkligen bli bra nu! Vet inte om man ska ta och jobba imorn ändå? Känns så dumt att vara hemma fast jag inte är bra. Nog om det...!

Min blogg är flyttat nu. :) Sju tusen år senare. :P Nu ska jag försöka äta lite melon! Puss & Kram! ♥

(Bild inte från idag, för idag känner jag mig som ett monster! haha)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kommer inte in på min blogg. :/

2008-05-28 @ 17:39:41
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0