Jag lider med er pollenallergiker!

image178
Jag tror jag har slagit personligt rekord i att nysa idag. Vet inte vad det beror på, jag har ju ingen allergi direkt. Eller har jag det? Min hals är helt svullen och näsan blev helt täppt under eftermiddagen. Det blir bara värre. Ska ta lite medicin tänkte jag och se om det blir bättre. Vill faktiskt inte vara hemma från jobbet imorn.

För ett tag sen berättade jag att jag trodde jag fått allergi mot jordnötter, men faktum är att jag åt jordnötter idag och jag märkte inte så mkt. Alltså, det kliade inget.. :P Däremot så stod det en bukett med såna här fina blommor på ett skrivbord.

Jag som aldrig haft nåt sånt här förr, förstår nu verkligen det jobbiga! Jag lider med alla pollen / gräs och alla andra allergiker!

Kommentarer
Postat av: emelie

vet hur hemskt det är /: kan man inte hoppa över pollensäsongen ?

2008-05-27 @ 19:42:56
URL: http://ewelie.blogg.se
Postat av: Malin

Haha ja precis. Nej du var inte heller särskillt trevlig. Men du verkar ha bättrat dig under åren :P

2008-05-28 @ 08:37:41
Postat av: Sandra

Svar till Malin:

Jag var aningen svartsjuk kan jag erkänna. Jag var ju kär och F var nog inte så intresserad av mig någonsin,som han var av dig. Så kändes det iaf. :P Men det är över nu.. Hej Fredric förresten, i know youre reading! :P

2008-05-28 @ 17:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0