Kläder

Nu fick jag ett sånt infall igen och beställde lite kläder från H&M. Hoppas denna beställning blir bättre än den förra! Mest för att jag knappt använt dom kläderna, för de var för stora. Men också för att dom inte var lika fina på mig som dom var på bilderna. :P
Jag är väl för kräsen.

Min svärmor tyckte jag skulle köpa mig lite färgglada kläder. Haha, vadå? Jag tycker om svart.. och brunt.. mörka färger. Men nu köpte jag faktiskt lite olika färger på kläderna.. hoppas det blir bra. Jag är väl inte direkt moderiktig.. så, haha...
Tanken idag var ju att jag skulle med till Kungälv och hälsa på Os bror.. men O skulle inte med.. så då blev det att jag stannade hemma. Det skulle kanske annars varit kul att komma ut och träffa lite folk. O är och tränar nu men kommer hem om någon timma. Vi kanske skulle ut och gå lite då, om han orkade. Annars blir det väl att kolla på Talang. :)

Förresten, Figaro är söööt! Se själva!image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0