Klädleverans

Igår kom mina kläder levererade men när jag skulle hämta ut dom så hade affären redan stängt. Men idag kunde jag hämta ut dom. Jag är faktiskt nöjd med varenda plagg. Lite nya t-shirtar, byxor och en bikini. :)

Idag har jag som sagt varit hemma från jobbet och kommer vara det imorn också. Kanske går jag till jobbet på fredag. Eller jag känner ett krav på mig att göra det med tanke på att vi, som jag sagt alldeles för många gånger nu, åker på lördag. :P
Känns dumt.
Jag har varit duktig och diskat och plockat upp i hela lägenheten. Ska kanske ta och fortsätta imorn. Eller inte, får se.

På fredag ska jag i alla fall hämta ut mina glasögon, hoppas jag! Det beror på om de är klara då. Och så kommer Li! :D Och så ska jag tvätta. Det sista ser jag inte fram emot så där jättemycket. Konstigt nog.
Nu ska jag joina O i sängen. Ska läsa klart min tidning och sen ska jag försöka nana. Puss & Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0