Man kan ju undra...

... vad sjutton jag gör uppe den här tiden på en söndag när jag är ledig och svintrött..
Jo, det kallas morgonsol. Det är varmt som en bastu i sovrummet.. O ligger fortfarande och nanar och verkar inte direkt bry sig om hettan i rummet. Önskar jag också kunde sova.

När jag vaknade idag så tar det sådär extra lång tid för mig att få upp ögonen.. fattar inte varför. Men så kollar jag mig i spegeln och börjar asgarva. Såklart!! Mitt högra ögonlock är helt svullet efter mitt solande igår. Jag får fortfarande inte upp ögat helt.. jävla fan.. haha
Jag får skylla mig själv eftersom jag gick ut utan att smörja mig först.
Kanske kan ta ett kort sen så ni får se mitt öga.. haha, inte för att det kanske skulle vara så himla kul att se. Det inte ju inte sådär jättesvullet men ändå..

Idag ska kanske jag följa med svärmor och hennes sambo och kolla på O när han spelar match. Det kan bli kul.. för fotboll är ju   j ä ä ä ä t t e e e k u l , verkligen.... (ironi) Det roliga i det hela är väl kanske snarare att se O. ;)

Nu ska jag duscha. Puss & Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj då, man får vara försiktig med solen,

2008-05-11 @ 08:57:14
URL: http://Zannaas.blogg.se
Postat av: Malin

Okej. Ja pengarna måste ju in. Jag jobbar på kosmetikavdelningen på H&M.

2008-05-11 @ 09:16:44
Postat av: Sandra

Svar till Malin: Jaså, det är väl ett rätt bra jobb? Lät kul i alla fall.. smink är kul.. :)

2008-05-11 @ 11:14:26
URL: http://sanondra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0