Sova.

Va sjutton är jag så himla trött för? Det känns som det enda jag gör är att jobba och sova. Idag när jag kom hem så var jag så himla trött så jag gick och la mig. (vid 18)
Sen vaknade jag av att jag fick sms.
Jag svarade.
Jag somnade om.
Fick sms.
Jag svarade.
Somnade om.
Fick sms.
Jag svarade.
Somnade om. Ja, ni fattar. Tillslut ringde hon hem istället. Nu sitter jag här. Hungrig och trött. Ska kanske ta mig en kvällsmacka.. så svårt att somna när man är hungrig. Ska nog duscha också, så kan jag sova lite längre imorn bitti. :D

Imorn är det redan fredag! Vart tog den här veckan vägen då? Helt plötsligt var det helg igen.. Ska kanske hem till Os storebror imorn och hälsa på. Vi ska grilla lite. (beroende på vädret) Det blir årets första grillning för min del i så fall! O själv ska inte med för han ska träna fotboll.. Haha.. så ja, jag och Os familj, utan O.

Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen... :D (Innan O är klar.) Puss & Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0